Με τα “likes” στην πλατφόρμα Instagram να είναι κρυμμένα στους χρήστες στις περισσότερες χώρες, το κείμενο θα μπορούσε να έχει το περισσότερο βάρος στο οπτικότατο κοινωνικό μέσο. Η λεζάντα στο instagram και γενικότερα στα social media μπορούν να είναι χιουμοριστικές ή σοβαρές, σύντομες ή εκτεταμένες, αινιγματικές ή αυτοσαρκαστικές.

Για παράδειγμα: « Black lives matters», δήλωσε η Τζένιφερ Άνιστον. Μπορούν να είναι απλές: « Stay fit », είπε ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ή μπορεί να είναι μια πρόκληση…: «Ας δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο ρεκόρ μαζί και ας πάρουμε την πιο δημοφιλή ανάρτηση στο Instagram», world record egg.

Είναι όλες λεζάντες στο Instagram. Και παρόλο που οι εικόνες είναι ο κύριος πόλος έλξης στην εξαιρετικά οπτική πλατφόρμα των κοινωνικών μέσων, αυτό το λίγο (ή πολύ) κείμενο μπορεί να προσελκύσει εξαιρετικά πολύ το κοινό σας!

Ο αλγόριθμος του Instagram θέτει μια ανάρτηση υψηλής αφοσίωσης στη σελίδα εξερεύνησης ανάλογα με κάποια χαρακτηριστικά.. Με τον μεγάλο αριθμό επισημάνσεων “μου αρέσει”, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις, το κατηγοριοποιούν ως κορυφαίας ποιότητας περιεχόμενο.

Ακόμα και αν για κάποιους δημοφιλείς λογαριασμούς η εμφάνιση των likes εξυπηρετούσε το σκοπό τους, οι ειδικοί λένε ότι οι λεζάντες και τα σχόλια αποτελούν πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά και δημιουργούν την “κοινότητά” σας και όχι απλά το κοινό σας!

Από τη μία μόνο πρόταση έως μεγάλες λεζάντες με εξομολογήσεις ή κατευθυντήριες οδηγίες, οι λεζάντες βοηθούν στον προσδιορισμό της επιρροής και με τις παραπάνω αλλαγές, το κείμενο που δημοσιεύεται κάτω από τις φωτογραφίες θα πρέπει να έχει μεγαλύτερη υπόσταση! Αλλά ποιά είναι ακριβώς η δύναμη της λεζάντας στο Instagram – και πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει;

  • Η δύναμη της λεζάντα στο instagram

Μία καλή λεζάντα στο instagram θα σταματήσει αυτόν που κάνει scroll στην αρχική του σελίδα- και όσο περισσότερο μείνει στη δημοσίευσή μας και αντιδράσει (σχόλιο, like, κοινοποίηση) τόσο μεγαλύτερη κατάταξη θα έχει η δημοσίευση μας στον αλγόριθμο του Instagram.

Οι λεζάντες είναι ένα δυναμικό εργαλείο πού δίνουν ώθηση σε likes, σχόλια, κοινοποιήσεις και μεταβάσεις στην ιστοσελίδα μας.

Και ενώ διάσημοι όπως η Kylie Jenner μπορούν να προσθέσουν μόνο ένα emoji με ένα φεγγάρι ως λεζάντα, οι εταιρείες και οι influencers με τις μεγάλες λεζάντες αφηγούμενοι μια ιστορία προσδίδουν αυθεντικότητα αποκτώντας εξαιρετικά αποτελέσματα:

Γιώτα Δρέβελη- | www.instagram.com/giogiota

Οι μικροιστορίες – λεζάντες ειναι μια εξαιρετική τάση για να συνδεθείτε πιο βαθιά με το κοινό σας και κατ επέκταση να αποκτήσετε εμπιστοσύνη με το brand σας.

Μην ξεχνάς ότι μία καλή λεζάντα στο instagram με παρότρυνση για δράση (CTA) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εμπνευσεις στο κοινό σου να σχολιάσει στη δημοσίευσή σου. Και αυτό φυσικά σημαίνει μεγαλύτερη αφοσίωση στο λογαριασμό σου.

Πολλοί ήταν αυτοί που χρησιμοποίησαν λεζάντες με μία όμορφη εικόνα περιγράφοντας τις σκληρές αλήθειες όπως στην περίπτωση του πρόσφατου lockdown. Στην περίπτωση αυτή, οι λεζάντες έχουν ένα ενημερωτικό βάρος που δεν θα υπήρχε μόνο με την εικόνα, με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να επενδύσουν περισσότερο στην ανάρτηση και κατ’ επέκταση στον λογαριασμό. Είναι αυτές που προσθέτουν το περιβάλλον και διαμορφώνουν τη φωνή σας, τα οποία αυξάνουν και τον αριθμό των ακολούθων!

Η λεζάντα στο instagram αφορά επίσης τη δημιουργία σύνδεσης με τους ακολούθούς μας, αφήνοντάς τους να μάθουν περισσότερα για το ποιός είσαι και ποιά είναι η φιλοσοφία σου.

Η Socialbakers, μια διεθνής εταιρεία μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, εξέτασε έξι μεγάλες εταιρείες μέσων, όπως οι BuzzFeed και HuffPost, και διαπίστωσε ότι οι αναρτήσεις με επεξηγηματική επικάλυψη κειμένου δημιούργησαν 41% περισσότερες αλληλεπιδράσεις κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια του 2017.

Για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, «ο διάλογος είναι αυτός που ενθαρρύνει την κοινότητα, δίνοντας σημαντική αξία σε ελκυστικές λεζάντες», λέει ο Cartin.

  • Ένας τρόπος σύνδεσης

Μέρος της δύναμης των λεζάντων είναι η αίσθηση της κοινότητας που καλλιεργούν. Οι ειδικοί λένε ότι χρησιμεύουν ως γέφυρα που μας κάνει να νιώθουμε πιο συνδεδεμένοι με το άτομο που ακολουθούμε.

Ο Paul Benzon, καθηγητής Αγγλικών στο Skidmore College στο νομό της Νέας Υόρκης, ο οποίος ειδικεύεται στην κουλτούρα του διαδικτύου και στην ψηφιακή ταυτότητα, λέει ότι οι λεζάντες βοηθούν στη διαιώνιση του βρόχου που μας κλειδώνει στα κοινωνικά μέσα.

Οι ισχυρές εικόνες είναι αυτό που σταματά τους χρήστες στη ροή τους. Ωστόσο, οι λεζάντες είναι που ενθαρρύνουν την αφοσίωση – Stephanie Cartin

  • Ποιό είναι το αποτέλεσμα μιας καλής λεζάντας στο instagram ;

Οι λεζάντες περιλαμβάνουν την παρότρυνση για δράση, για περισσότερα likes ή να προσθέσετε ετικέτες με φίλους, να χρησιμοποιήσετε emoji και hashtags. Αυτό φυσικά προϋποθέτει να συντάξετε αρκετές version πριν από την ανάρτηση.. (Ή σε περίπτωση αμφιβολίας, απευθυνθείτε σε έναν από αυτούς τους αμέτρητους ιστότοπους για έμπνευση).

λεζάντα instagram

Αλλά η πραγματική τους χρήση είναι να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό, κάτι που συνέβαλε στην εξέλιξη των λεζάντων του instagram από χρήσιμες δεύτερες σκέψεις- σε ορισμένες περιπτώσεις – “megacaptions “, μεγάλες, βαθιά προσωπικές δηλώσεις που προέρχονται από διασημότητες, όπως η Taylor Swift.

  • Διεκδίκηση της πρόθεσης από την ανάρτηση

Το να μην αφήσετε γυμνό το τμήμα λεζάντας είναι επίσης ένας τρόπος να επιβεβαιώσετε την αρχική σας πρόθεση σχετικά με αυτό που δημοσιεύσατε. Ο λόγος είναι ότι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ερμηνεύσουν αυτό που δημοσιεύσατε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Γι ‘αυτό πρέπει να βάλετε μια λεζάντα για να αγκυστρώσετε αυτό που θέλετε να παραδώσετε μέσω της ανάρτησης. Επειδή με τη λεζάντα στο instagram, η πιθανότητα οι άνθρωποι να παρεξηγήσουν την άποψή σας γίνεται πιο περιορισμένη. Έτσι, ο σκοπός σας σε συνεννόηση με την ανάρτηση φτάνει.