SEO – Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ιστότοπου
Το Διαδίκτυο είναι μια πολυσύχναστη, ανταγωνιστική και συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. Αφήστε τη Need More να σας βοηθήσει να κατευθυνθείτε στο χάος, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη καμπάνια μάρκετινγκ που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
SEO
Η δημιουργία ενός εντυπωσιακού ιστότοπου είναι ένα πράγμα, αλλά το να βρεθείτε στις μηχανές αναζήτησης είναι άλλο. Εάν οι πελάτες σας δεν μπορούν να σας βρουν ή αν βρίσκουν τους ανταγωνιστές σας, τότε μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Δημιουργούμε ισχυρές στρατηγικές SEO βασισμένες σε μια σταθερή βάση έρευνας λέξεων-κλειδιών, ανάλυσης ανταγωνιστών και τεχνικής εμπειρογνωμοσύνης, για να διασφαλίσουμε ότι θα βελτιώσετε την προβολή, θα διατηρήσετε την κατάταξη και θα σας βοηθήσουμε ουσιαστικά να ανταγωνιστείτε σε μια ανταγωνιστική διαδικτυακή αγορά.
SEO
Το SEO είναι η πρακτική της βελτίωσης και προώθησης ενός ιστότοπου με σκοπό την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που λαμβάνει μέσω μηχανών αναζήτησης όπως το Google, το Bing και το Yahoo. Όταν ένας επισκέπτης αναζητά έναν ιστότοπο στο Google, πληκτρολογεί λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν καλύτερα τον ιστότοπο που αναζητούν. Οι ιστότοποι που παραθέτει η Google έχουν βελτιστοποιηθεί πλήρως ώστε να εμφανίζονται για αυτές τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος αναζητήσει έναν «πετρέλαιο θέρμανσης Αθήνα», η Google θα παραθέσει όλους τους ιστότοπους στη Αθήνα που σχετίζονται με το πετρέλαιο θέρμανσης. Αλλά πώς γνωρίζει η Google ότι ένας ιστότοπος σχετίζεται με το «πετρέλαιο θέρμανσης Αθήνα» και με ποια σειρά να τους κατατάξει;
Λέξεις-Κλειδιά
Η τακτική για τη δημιουργία περιεχομένου με πλούσιες λέξεις-κλειδιά και η τακτική για την παραγωγή φρέσκου περιεχομένου αποτελεί βασικό παράγοντα του SEO.
Η βελτιστοποίηση εικόνων για καλύτερη ποιότητα, ενώ ταυτόχρονα μειώνεται το μέγεθος του αρχείου παίζει επίσης ρόλο. Πίσω,στα παρασκήνια, ο ιστότοπός σας θα περιέχει μετα-ετικέτες, μετα-λέξεις-κλειδιά, μετα-περιγραφές, ετικέτες ALT, ετικέτες τίτλου, βελτιστοποιημένες ονομασίες και χάρτες ιστότοπων. Η Google χρησιμοποιεί όλες αυτές τις πληροφορίες για την καλύτερη στόχευση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας από άτομα που αναζητούν αυτό που προσφέρετε.
Εμπειρία
του χρήστη
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, περισσότερο από το ένα τέταρτο όλων των αναζητήσεων Google πραγματοποιούνται τώρα από κινητές συσκευές. Η Google δεν προτείνει μόνο αποκριτικές διατάξεις, αλλά και ευνοεί ιστότοπους με αποκριτικές διατάξεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν ένας χρήστης αναζητά τοπικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή.